
Yataş Bedding olarak, mağazalarımızda yaşanılan deneyimleri online alışveriş sitemize de taşımayı hedefliyoruz. Siz değerli müşterilerimize daha kaliteli hizmet verebilmek için ilgi alanlarınız, tercihleriniz ve zevklerinizle daha yakından ilgileniyor; sizlere özel bir site yapısı oluşturabilmek için çalışıyoruz.
Sitemize ve e-bültenimize üye olarak, ilgi alanlarınız ve alışverişleriniz göz önünde bulundurularak hazırlamış olduğumuz e-bültenlerimize erişebilirsiniz. Kampanya, indirim ve duyuruları da önceden öğrenebilirsiniz.
Üyelere özel indirim ve kampanyalarla birlikte, kişiselleştirilmiş sayfalar, SmartMatch sonuçlarına hızlı erişim gibi avantajlara sahip olabilirsiniz.
Cep Telefon numaranız veya e-posta adresinizle web sitemize üye olabilirsiniz. İlk üyelik girişiniz sırasında bilgilerinizi doğrulamanız talep edilecektir. Bu işlemler sonunda üyeliğiniz tamamlanmış olacaktır.Hemen üye olmak için tıklayınız.
Şifrenizi unuttuğunuz ya da bilmediğiniz durumlarda, Hesabım erişim sayfasında bulunan “Şifremi Unuttum” butonuna tıklayabilir; hesabınızla ilişkili cep telefonunuzu veya e-posta adresinizi doğrulayarak hesabınıza erişebilirsiniz.
Üyelik iptal talebinizi hafta içi 09:00 -18:00 saatleri arasında 0850 850 0 987 numaralı İletişim Merkezimizi arayarak bildirebilirsiniz.
“Misafir Olarak Devam Et” butonunu tıklayarak siparişinizi oluşturabilirsiniz. Üye olmadan alışveriş yaptığınızda ürünlerinizin ve faturanızın tarafınıza ulaşması için Ad, Soyad, Cep veya Ev / İş Telefonu ve Adres bilgilerinizi doğru ve eksiksiz girmeniz önemlidir.
Kampanya, indirim ve fırsatlardan, sitemizde birçok sayfada karşılaşabileceğiniz “Bizden Haber Alın” alanına e-posta adresinizi girerek fırsatlardan haberdar olabilirsiniz.
E-posta listemizden çıkmak için Hesabım alanı Kişisel Bilgilerim sekmesinde yer alan İletişim Tercihleri seçeneklerinden iletişim tercihlerinizi güncelleyebilirsiniz.
Beğendiğiniz ürünü, ürün detay sayfasından istediğiniz ebat, renk ve adetlerini seçtikten sonra “Sepete Ekle” butonuna tıklarak alışveriş sepetinize ekleyebilirsiniz. Bu adımdan sonra dilerseniz alışverişe devam ederek sepetinize başka ürünler de ekleyebilir ya da ödeme aşamasına geçerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz
Siparişini verdiğiniz ürünlerin tam da sizin istediğiniz şekilde olması ve memnuniyetiniz bizim en büyük önceliklerimiz. Bu nedenle siparişlerinizi oluştururken bazı önemli ayrıntılara dikkat etmenizi istiyoruz:
-Sipariş vereceğiniz ürünün renk, ebat ve adet bilgilerine özellikle dikkat etmenizi rica ediyoruz. Bazı ürünlerin üretim ve teslimat süreleri farklı olabilmektedir. Sipariş bilgilerinde hata olması durumunda bu sürelerin uzayacağı göz önünde bulundurmalısınız. Herhangi bir mağduriyet yaşamamanız için bu bilgilerin kontrol edilmesini önermekteyiz.
-Teslimat süreleri ürüne göre değişiklik göstermektedir. Satın almak istediğiniz ürünün teslimat süresini ürün detay sayfasında ve “Teslimat & İade Koşulları” başlığı altında görebilirsiniz. Ürününüz bu alanda belirtilen ortalama süre içerisinde teslim edilecektir.
Ürünün ölçülerine özellikle dikkat etmenizi rica ediyoruz. Ölçü bilgilerine tüm ürünlerde ürün detay sayfasında ulaşabilirsiniz. Eğer ölçü bilgisi olmayan bir ürün ile karşılaşırsanız 0850 850 0 987 numaralı İletişim Merkezimizi arayarak (hafta içi 09:00 -18:00) bildirebilirsiniz.
-Adres bilgilerinizi doğru girdiğinizden emin olunuz. Hatalı ya da eksik girilen adresler sebebiyle ürün teslimatlarında gecikme yaşanabilmektedir.
-Siparişinizle ilgili sizinle irtibata geçebilmemiz için iletişim bilgilerinizin güncel ve eksiksiz olduğundan emin olunuz.
-Ürünler, sipariş ya da operasyonumuz hakkında öğrenmek istediğiniz her türlü konuda 0850 850 0 987 numaralı İletişim Merkezimizi hafta içi 09:00 -18:00 arasında arayabilirsiniz.
Siparişinizi 3D secure güvencesiyle kredi kartınızla taksitli* ya da tek çekim ödeyebilirsiniz.
* Taksit sadece anlaşmalı bankaların kartlarına yapılmaktadır. Ürün detayındaki Ödeme Seçenekleri başlığından güncel taksit oranlarına ulaşabilirsiniz.
Siparişinizde yer alan ürünlerde herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır. Siparişiniz iptal koşullarına uygun ise İptal edip, siparişinizi yeniden oluşturabilirsiniz.İptale uygun olmayan siparişleriniz için siparişinizin adresinize teslim edildiği tarihten itibaren 14 gün içerisinde, Hesabım “Siparişlerim” bölümünden iade talebinde bulunabilirsiniz.
Online mağazamızdan satın aldığınızın ürünlerin fiziksel mağazalarımızda değişimi yapılamamaktadır. Dilerseniz siparişinizin adresinize teslim edildiği tarihten itibaren 14 gün içerisinde, Hesabım” başlığı altındaki “Siparişlerim” bölümünden iade talebinde bulunabilirsiniz.
Eğer kredi kartınızdan sipariş tutarının tahsil edildiğini ancak siparişinizin oluşmadığını düşünüyorsanız, 0850 850 0 987 numaralı İletişim Merkezimizi arayarak (hafta içi 09:00 -18:00) bildirebilirsiniz.
Böyle bir durumla karşılaşırsanız 0850 850 0 987 numaralı İletişim Merkezimizi arayarak (hafta içi 09:00 -18:00) bildirebilirsiniz.
Siparişinize ait e-faturanız sitemize kaydolduğunuz e-posta adresine otomatik olarak gönderilmektedir.
Dilerseniz fatura adresinizi farklı seçebilirsiniz. Bunun için tek yapmanız gereken adres alanından “Fatura Adresi” alanına teslimat adresinden farklı bir adres girmek olacaktır.
Hesabım alanına girerek “Siparişlerim” başlığından siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.
Siparişiniz kargoya verildiğinde kayıtlı e-posta adresinize ve cep telefonunuza bilgi mesajları iletilecek ve takip numarası belirtilecektir.
İsterseniz anlaşmalı kargo firmasının sitesi üzerinden mesajda belirtilen takip numarası ile ya da Hesabım “Siparişlerim” alanından ilgili siparişinizdeki “Kargo Takip” linkinden siparişinizin son durumunu öğrenebilirsiniz.
Tekstil, dekorasyon, aksesuar ve bazı yatak ürünleri siparişleriniz anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları ile teslim edilmektedir. Siparişlerinizin kargoya verilme süresi ortalama 3 iş günüdür. Özel gün ve bayramlarda siparişlerinizin ilk iş gününde kargoya verilmesine çalışılmaktadır. Ayrıca kargolanmasına rağmen hava ve yol şartlarından dolayı yaşanabilecek durumlarda teslimat süresi değişebilmektedir. Kargolandıktan sonra siparişinizin durumunu “Hesabım” başlığı altındaki “Siparişlerim” kısmındaki takip linkinden sorgulayabilirsiniz.
Yatak siparişlerinizin teslim süresi yaşadığınız şehre ve ürünün stok durumuna göre ortalama 5-24 iş günüdür.
Baza-başlık gibi nakliye ve kurulum gerektiren ürünlerin teslimi üretim nedeniyle zaman alabilmektedir. Bu ürünlere ilişkin ürün detayında belirtilen teslimat sürelerini inceleyebilirsiniz. Nakliye ve kurulum gerektiren ürünlerin teslimatları belirlemiş olduğumuz size en yakın mağazalarımız ya da iş ortağımız profesyonel kurulum firmaları tarafından yapılacaktır. Teslimat öncesi mağaza yetkililerimiz iletişim bilgileriniz aracılığı ile sizinle irtibata geçerek teslimat ve kurulum için randevu tarihi alacaklardır. Teslim süresi yaşadığınız şehre ve ürünün stok durumuna göre ortalama 21-30 iş günüdür.
Tekstil, dekorasyon, aksesuar ve bazı yatak ürünleri siparişleriniz anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları ile teslim edilmektedir.
Yatak, baza, başlık gibi nakliye ve kurulum gerektiren ürünlerin teslimatları belirlemiş olduğumuz size en yakın mağazalarımız ya da iş ortağımız profesyonel kurulum firmaları tarafından yapılacaktır. Teslimat öncesi mağaza yetkililerimiz iletişim bilgileriniz aracılığı ile sizinle irtibata geçerek teslimat ve kurulum için randevu tarihi alacaklardır.
Bazı illerde Yataş tarafından belirlenen iş ortağımız profesyonel kurulum firmaları ile çalışılmaktadır. Bu firma yetkilileri Yataş personeliyle aynı yetkinliğe sahiptir.
Kargo ücreti Türkiye'nin tüm il ve ilçelerine 49,90 TL'dir. 1000 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücreti alınmamaktadır.
Yataş Grup kampanya'da değişiklik yapma hakkına sahiptir.
Gönderilecek ürünlerin üretim ya da stok durumlarında farklılıklar olabileceği için ayrı siparişlerin tek kargo ile gönderimi mümkün değildir.
Siparişinizde kargo ile gönderim yapılan ürünler ve teslimat/kurulum gerektiren ürünler olabilir. Bu ürünler ayrı stok durumu, gönderim yöntemleri ve üretim gibi nedenlerle ayrı olarak gönderileceklerdir. Üzülerek kargolu ve nakliye/kurulum gerektiren ürünleri birlikte gönderemediğimizi belirtmek isteriz.
Siparişinizi oluştururken her ürün için farklı teslimat adresi belirleyebilirsiniz.
Siparişinizi oluşturduktan sonra ne yazık ki adres değişikliği yapılamamaktadır. Siparişiniz iptal koşullarına uygun ise İptal edip, siparişinizi yeniden oluşturabilirsiniz. İptale uygun olmayan siparişleriniz için siparişinizin adresinize teslim edildiği tarihten itibaren 14 gün içerisinde, Hesabım “Siparişlerim” bölümünden iade talebinde bulunabilirsiniz..
Ürünler, sipariş ya da operasyonumuz hakkında öğrenmek istediğiniz her türlü konuda 0850 850 0 987 numaralı İletişim Merkezimizi hafta içi 09:00 -18:00 arasında arayabilirsiniz.
Kargo takip numaranız siparişiniz kargoya verildiğinde oluşacak ve e-posta ve kısa mesaj yoluyla size iletecektir. Dilerseniz “Siparişlerim” kısmındaki takip linkinden ya da takip numaranızla anlaşmalı kargo firmasının internet sitesinden siparişinizin durumunu sorgulayabilirsiniz.
Yatak, baza, başlık gibi nakliye ve kurulum gerektiren ürünlerin teslimatları belirlemiş olduğumuz size en yakın mağazalarımız ya da iş ortağımız profesyonel kurulum firmaları tarafından yapılmaktadır. Teslimat öncesi yetkililerimiz iletişim bilgileriniz aracılığı ile sizinle irtibata geçerek teslimat ve kurulum için bilgi verecektir
Şimdilik sadece Türkiye'ye gönderim yapabilmekteyiz.
Kargo yetkilisi teslimat için adresinize uğradığında adreste sizi ya da birinci derece yakınınızı* bulamazsa çağrı notu bırakmakta ve siparişinizi şubeye getirmektedir. Adreste bulunulamadığı için teslimatı gerçekleşemeyen siparişler kargo şubesinde ortalama 3 gün bekletilmektedir. Kargo takip numaranızdan siparişinizin son durumunu inceleyebilir, şube bilgilerine ulaşabilirsiniz. Şubeye uğrayarak ürününüzü teslim alabilirsiniz.
Ürününüzü teslim almadan önce mutlaka ürün paketinin hasar kontrolünü yapmanız önemlidir. Ürün paketinde veya üründe herhangi bir hasar bulunması durumunda kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturarak ürünü teslim almamanızı ve 0850 850 0 987 numaralı telefondan hafta içi 09:00 -18:00 arasında iletişim merkezimize ulaşmanızı rica ederiz.
Mağaza yetkililerimiz teslimat öncesinde sizi arayarak bilgi vereceklerdir. Belirtmiş olduğunuz randevu tarihinde adreste bulunmayacağınız durumlarda, 0850 850 0 987 nolu telefondan İletişim Merkezimizi arayarak bilgi vermenizi rica ederiz. Mağaza yetkililerimiz size tekrar ulaşarak uygun gün için randevu alacaklardır.
Teslimat ya da kurulum esnasında hasar gören ürünlerle ilgili kurulum ekibimiz SSH (Satış sonrası hizmetler) süreçlerimizi başlatacaktır. Garanti belgelerini imzalamadan önce ürünleri incelemenizi ve eksiksiz teslim aldığınızı teyid etmenizi rica ederiz.
İptal şartlarına uyan siparişleriniz için Hesabım “Siparişlerim” bölümünden İptal talebinde bulunabilirsiniz. Talebiniz değerlendirilerek en kısa sürede e-posta aracılığı ile dönüş yapılacaktır.
İptal şartlarına uyan siparişiniz için iptal talebinde bulunmanız ve talebinizin onaylanması halinde, sipariş bedeli en fazla 14 gün içinde satın almada kullanılan ödeme yöntemiyle tarafınıza iade edilecektir.
İade şartlarına uyan siparişleriniz için iade talebinizi, ürünlerinizin kargoyla adresinize teslim edildiği tarihten itibaren 14 gün içerisinde, Hesabım” başlığı altındaki “Siparişlerim” bölümünden iletebilirsiniz.
Yatak, baza, başlık gibi nakliye ve kurulum gerektiren ürünler hakkındaki iade talepleriniz için, hafta içi 09:00 -18:00 arasında 0850 850 0 987 numaralı telefondan İletişim Merkezimize ulaşmanızı rica ederiz.
İade etmek istediğiniz ürünleri anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile alıcı (karşı) ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Farklı kargo firmaları ile yapılan iade gönderimlerinde kargo ücreti size ait olacaktır.
Mağazalarımızdan iade işlemi yapamamaktayız. İadeye uygun siparişleriniz için Hesabım “Siparişlerim” bölümünden iade talebinde bulunabilirsiniz.
Yataş Bedding ürünleri, üretimden kaynaklanan durumlar için yatak dolgu malzemesi 2+2 yıl, yay karkası ise 10 yıl Yataş Garantisi’ndedir.
Satın aldığınız ürünlerin üzerinde belirtilen kullanım talimatlarını dikkatle okumanız tavsiye ederiz. Hatalı kullanım veya temizleme şeklinden dolayı oluşacak; yırtılma, solma, kırılma ve yıpranma gibi bozulmalar garanti kapsamı dışında kalacaktır.
Ancak ürünün kullanım talimatlarındaki talimatlar gereği kullanım gerçekleştiği halde üründe bir sorun oluşmuş ise, 0850 850 0 987 numaralı İletişim Merkezimizi arayarak (hafta içi 09:00 -18:00) bildirebilirsiniz.
Kargoyu sizin çağırmanızı rica ediyoruz çünkü sizin ne zaman uygun olacağınızı kargoya sizin iletmeniz daha doğru olacaktır. MNG Kargo iletişim hattı: 0850 850 0 987
İade kargo alımı talebiniz kargolar tarafından ortalama 1-3 iş günü arasında işleme alınıyor. Bu süre zarfında hala kargo alımınız gerçekleşmemiş ise süreci hızlandırabilmemiz için 0850 850 0 987 numaralı İletişim Merkezimizi arayarak (hafta içi 09:00 -18:00) tarafımıza da bildirebilirsiniz.
Yataş kaynaklı olmayan bir iade durumunda kampanya koşulları sağlanamamış olacağı için indirim tutarı ürün bedelinden düşülerek iade yapılır.
Hediyeli ürün kampanyalarında, ana ürünün iade edilmesi durumunda hediye ürününün de iade edilmesi gerekmektedir. Hediye ürünün geri gönderilmemesi halinde ürün bedeli düşülerek iade gerçekleştirilecektir.
Onaylanan iade taleplerinize istinaden; geri ödeme tutarı, bankanıza bağlı olarak en fazla 14 gün içinde satın almada kullanılan ödeme yöntemiyle ile tarafınıza ödenecektir.
Not: Taksitli alışverişlerde ücret iadesi bankanıza tek seferde yapılır, ancak kart ekstrelerinde taksitli şekilde görüntülenir.
Siparişinizi 3D secure güvencesiyle kredi kartınızla taksitli* ya da tek çekim ödeyebilirsiniz.
* Taksit sadece anlaşmalı bankaların kartlarına yapılmaktadır. Ürün detayındaki Ödeme Seçenekleri başlığından güncel taksit oranlarına ulaşabilirsiniz.
Üzgünüz, şu an için kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
Ürün detayındaki Ödeme Seçenekleri başlığından güncel taksit oranlarına ulaşabilirsiniz.
Siparişinizde indirim/kupon kodunu Sepet sayfasında Alışverişi Tamamla butonunun altında “İndirim Kodu” alanına girip ok butonuna basarak kullanabilirsiniz.
Her sipariş için 1 adet indirim kodu kullanılabilir.
Müşterilerimizin talep ve beklentilerine en iyi şekilde cevap verecek bir mükemmellik anlayışını benimseyerek; fark yaratan, rahat, kaliteli, güvenilr ürün ve hizmetler sunmak; markamızın saygınlığını ve değerini artırma” misyonu ile 49 yıldır hizmet vermekteyiz. Yataş Garantisi bu misyondaki en önemli değerlerimizdendir.
Üretimden kaynaklanan durumlar için yatak dolgu malzemesi 2+2 yıl, yay aksam ise 10 yıl Yataş Garantisi’ndedir. Tüm üretim sürecinde tam kontrol sağlamaktayız. Böylece; kullanışlı, şık, konforlu, kaliteli ve güvenilir ürünler sunmakta; özel olarak tasarlanan ve yüksek teknolojili ürünler üretmekteyiz. Bu garantinin arkasında, kaliteli malzeme, ileri teknoloji, özenli işçilik ve mükemmel tasarım için çalışan Yataş Ailesi bulunmaktadır.
Smart Match Doğru Yatak Bulma Sistemi; bilinçsiz ve deneme yanılma yöntemleriyle yapılan yatak seçimini engellemek amacıyla, Yataş Uyku Laboratuvarı tarafından 3 yıl süren ve yaklaşık 200 bin kişi ile yapılan araştırmalar sonucu oluşturulmuş, müşterilerimize en doğru yatağı öneren bir uygulamadır.
Smart Match Doğru Yatak Bulma Sistemi uygulaması, kişilerin fiziksel özellikleri ve uyku alışkanlıklarını ölçerek kişiye en uygun yatakları önerir. Böylece yanlış yatak alarak hem sağlığınızı hem de zamanınızı kaybetmez, uzun yıllar boyunca doğru yatak almış olmanın sağladığı konfor ve sağlıklı uykuya hızlıca ulaşılmış olursunuz.
Pek ihtimal vermiyoruz ancak sorulara doğru yanıt verip önerilen yataklardan birisini aldığınızda 120 gün içerisinde yataktan herhangi bir sebeple memnun kalmazsanız faturanız, Smart Match Doğru Yatak Bulma Sistemi sözleşmesi ve Yatak Analiz Sonuç Raporu ile birlikte yatağı satın aldığınız mağazaya giderek değişim talep edebilirsiniz. Eğer satın alım online mağazamızdan gerçekleşmişse hafta içi 09:00- 18:00 saatleri arasında 0850 850 0 987 numaralı İletişim Merkezimizi arayarak talebinizi iletebilirsiniz.
Değişim için talep edilen yeni yataktan da memnun kalınmaz ve yeniden değişim talep edilirse; talep tarihine bakılmaksızın Perakende Satış Sözleşmesi’nin Satış Şartları bölümünde yer alan değişim kuralları geçerli olur. Smart Match Doğru Yatak Bulma Sistemi’nin önerdiği yataklardan birisinin alınması ile başlayan değişim hakkı sadece “1 kere’’ ile sınırlıdır.
Smart Match Doğru Yatak Bulma Sistemi uygulamasının önerdiği yataklardan birisinin tercih edilmesi ve bu yatağın 120 gün içerisinde değiştirilmesi durumunda, “Değişim Hizmet Bedeli” karşılığı KDV dâhil 1000 TL tutarında ödeme talep edilmektedir.